Inger's day of fun!

Posted by Princess Eva Angelica On 12:40 AM
Jag har tagit en paus mitt i julförberedelserna och gjort helt andra kort. De är alla olika men de har ändå något gemensamt. Kan du se vad det är eller skall jag berätta?

En hel del gummirester brukar bli kvar när man renklipper nya stämplar. Slänger du dem? Jag provade att använda dem istället för att slänga dem, jag gjorde egna stämplar av det som var kvar.

I've taken a break in the middle of the preparation for Christmas and I have made other kind of cards. They are all different but they still have something in common, can you see what it is?

You usually get quite some leftovers when you cut your new rubberstamps. Do you throw it away? I tried to use them instead of throwing them away. I made my own stamps of of the leftovers.








0 Response to 'Inger's day of fun!'

Post a Comment

Blog Archive