Connie's day of fun...

Posted by Princess Eva Angelica On 7:36 AM
...har du liten tid om dagen? Det virker nesten som om dagene og timene før jul blir kortere, og man alltid får stress uansett hvor mye man planlegger :-) Vel, jeg har iallefall alltid dårlig tid, og jeg sliter alltid med å få ting som jeg ønsker ferdig til jul. Derfor ønsker jeg å vise dere mine pakketager. De er lette å lage, og tar sånn ca. 10 min pr stk. Midt i blinken, eller?!?

....are you having less time as you thought these days? Me, too! Seems to be that the days and hours are shorter in front of Christmas :-) And, I do always have to short time to make the things I really would like to make. That's way I want to show you my tags that I use on my gifts. They are easy to do, and takes about 10 minutes each... Great, nah?







Håper jeg ga dere noen ideer på pakkelapper, og dersom dere har noen spørsmål ang tagene mine så still skriv dem i form av en kommentar. Jeg setter pris på alle spørsmål og kommentarer :-)

Hope I could give you come clues on what to make, and if you have a question please do not hesitate to ask me :-)

0 Response to 'Connie's day of fun...'

Post a Comment

Blog Archive